Avoin kirje sisäministeri Paula Risikolle

Sisäisen turvallisuuden vastuuministerinä teidän pitää tehdä toimenpiteitä, joilla suomalaisten turvallisuus taataan koko ajan heikentyvässä turvallisuustilanteessa. Tässä ehdotuksiani välittömiin toimenpiteisiin:

1. Länsirajalle pysyvä rajavalvonta. Tulijoita riittää satoja miljoonia Suomeen. Koordinoikaan toimia yhdessä poliisin, rajavartiolaitoksen, tullin ja puolustusvoimien kanssa. Raja on tukittava täysin laittomien siirtolaisten virralta. Väkisin maahan pyrkivät on pysäytettävä rajalle tarvittaessa kovaakin voimaa käyttämällä, kuten toimitaan monissa muissakin maissa ympäri maailmaa. Suomen valtioraja ei ole mikään huvipuisto.

2. Poliisin ulkomaalaisvalvontaa on tehostettava ja poliisille hallituksen joululahjarahoista lisää rahaa, jos budjettiriihessä kansanedustajien järki ei riitä hyväksymään lisäpanostuksia sisäiseen turvallisuuteen.

3. Sisäministerin fokus on siirrettävä pois suomalaisten ”vihapuheesta” ja tunnustaa tosiasiat; kansa on kypsä hallituksen epäonnistuneeseen maahanmuuttopolitiikkaan ja vaatii nopeita toimenpiteitä tilanteen korjaamiseksi.

4. Sisäministerin on julkisesti todettava, että jos/kun poliisin ja turvallisuusviranomaisten resursseja lisätään, niin kyseessä on seuraus ennen kaikkea epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta ja maailmanparannus ideologiasta. Kun tunnustatte hallituksen tekemät virheet ja maahanmuuttopolitiikan sinisilmäisyyden, päästään Paasikiven hengessä tosiasioiden tunnustamisen vanavedessä eteenpäin ja parempaan Suomeen. Siihen ajatukseen ei enää voi kukaan ministeri tai kansanedustaja jäädä jumiin, että Suomi olisi hoitanut hyvin maahanmuuttopolitiikkaansa. Nyt on mentävä eteenpäin nopeasti ja tehokkaasti.

5. Vaatikaa sisäministerinä, että ketään vierastaistelijoita ei päästetä enää takaisin Suomeen.

6. Jotkut haluavat turvapaikanhakijoista halutaan Suomeen halpatyövoimareserviä. Tunnustakaa tosiasia, että kun kanta-suomalaiset joutavat halpatyövoimakehityksen vuoksi työttömyyskortistoon, niin tämä luo erittäin vakavan turvallisuusuhan, kun suomalaisilta viedään mahdollisuus hankkia omalla ahkeruudellaan oman toimeentulonsa. Tämän vuoksi ette voi sisäministerinä olla mukana tukemassa halpatyövoimakehitystä. Historia on näyttänyt kaikkialla, mitä tapahtuu, kun on suuri joukko vailla työtä olevia ihmisiä vailla toivoa. Jälki on ollut aina rumaa.

7. Ottakaan tosissaan suomalaisten vakava ja akuutti huoli heidän turvallisuudestaan. Jos ette tähän pysty tai kykene, silloin olette väärässä paikassa ja sisäministeriksi tarvitaan henkilö, joka tekee pragmaattisia turvallisuustoimia suomalaisten hyväksi.

AleksiNiskanen

Yhteiskuntatieteiden maisteri. Mielipiteet ovat omia mielipiteitäni.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu